Kastamonu Üniversitesi | Geleceğini İnşa Edeceğin Üniversite

Kariyer Gelitirme Uygulama ve Aratrma Merkezi Danma Kurulu Toplants Gerçekletirildi

Kariyer Gelitirme Uygulama ve Aratrma Merkezi Danma Kurulu Toplants Gerçekletirildi

Kariyer Geliştirme Uygulama ve Araştırma Merkezi'nin düzenlediği Danışma Kurulu toplantısı, 18 Ekim 2024 tarihinde çevrimiçi bir platformda yapıldı. Kariyer Merkezi müdürü Prof. Dr. Şerif DEMİR'in açılışını yaptığı toplantıya; danışma kurulu üyelerinden Öğrenci İşleri Daire Başkanı Şule SOLAKOĞLU, Sağlık Kültür ve Spor (SKS) Daire Başkanı Mehmet Sena AYGÜL, Kastamonu Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürü Dilek Şehnaz AŞICI ve Kariyer Merkezi müdür yardımcısı Öğr. Gör. Feyza KILINÇ TAYFUN katıldı. 

Toplantıda, üniversite öğrencilerinin istihdam olanaklarını artırmaya yönelik stratejiler, iş dünyası ve paydaşlar ile üniversite arasındaki iş birliğinin güçlendirilmesi ve kariyer merkezinin sunduğu hizmetlerin geliştirilmesi gibi kritik başlıklar ele alındı. Aynı zamanda öğrencilerin mesleki gelişimlerine katkı sağlayacak etkinlikler, staj programları ve iş bulma süreçlerine ilişkin İŞKUR ile yapılacak ortak projeler de gündeme getirildi.

Danışma Kurulu olarak, öğrenci ve mezunların kariyer yolculuğunda onlara en iyi şekilde rehberlik edecek çalışmaları hayata geçirmek için kurulabilecek iş birliklerinin de masaya yatırıldığı toplantıda Kariyer Merkezi olarak İŞKUR ve üniversitemizin diğer birimleriyle ortak çalışmalar planlandı.

Toplantı, yapılan değerlendirmeler ve alınan kararlarla sona erdi.

 

♿ Erişilebilirlik Tercihleri Ctrl+Shift+A

🔊 Sesli Okuma (Ekran Okuyucu)
🔤 Yazı Boyutu
100%
↕ Satır Yüksekliği
100%
↔ Harf Boşluğu
100%
🔍 İçerik Ölçeklendirme
100%
Renk & Görünüm
Yazı & Hizalama
Navigasyon & Araçlar