Kastamonu Üniversitesi | Geleceğini İnşa Edeceğin Üniversite

Örencilerimize Otogarda Hogeldin Karlamas

Kastamonu Üniversitesi, Kariyer Geliştirme Uygulama ve Araştırma Merkezi ile Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığı iş birliğiyle, otogarda kurulan stant aracılığıyla öğrencilere hoş geldin karşılaması yapıldı.

Üniversitemiz yetkilileri, özellikle Üniversitemize yeni gelen öğrencilere danışmanlık hizmetleri sunmanın yanı sıra, Kastamonu şehri ve Üniversitemiz hakkında bilgilendirme yapmak amacıyla otogarda bir stant kurdu. Cumartesi günü başlayan ve pazar akşamı sona erecek olan etkinlikte broşürler dağıtarak öğrencilerimize yönlendirmelerde bulunuldu. Üniversitemiz ve ilimiz hakkında yeni öğrencilerimiz ve ailelerine bilgiler verildi.

Rektörümüz de Otogarda Öğrencilerimizi Karşıladı

Öğrencileri karşılamak için kurulan standı ziyaret eden Rektörümüz Prof. Dr. Ahmet Hamdi Topal, farklı şehirlerden otobüslerle gelen öğrencilerimiz ve ailelerini otogarda karşılayarak bir süre sohbet etti. Rektörümüz, Kastamonu Üniversitesine yeni gelen öğrencilerimize de yeni akademik yılda başarılar diledi.

 

♿ Erişilebilirlik Tercihleri Ctrl+Shift+A

🔊 Sesli Okuma (Ekran Okuyucu)
🔤 Yazı Boyutu
100%
↕ Satır Yüksekliği
100%
↔ Harf Boşluğu
100%
🔍 İçerik Ölçeklendirme
100%
Renk & Görünüm
Yazı & Hizalama
Navigasyon & Araçlar