Kastamonu Üniversitesi | Geleceğini İnşa Edeceğin Üniversite

Salk Bilimleri Fakültesi'nde Mezun Örenci Buluma Etkinlii

Kastamonu Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Hemşirelik Bölümümüzde 4 Mart 2024 tarihinde "Mezun Öğrenci Buluşma Etkinliği" düzenledi. 1993 yılından bu yana mezun veren Hemşirelik Bölümü tarafından gerçekleştirilen etkinlik, hem yüz yüze hem de online platformlar üzerinden katılımcılara ulaştı. 

Açılış konuşmasını yapan Sağlık Bilimleri Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Abdulkadir Tuna, hemşirelik bölümü tanıtımıyla birlikte hemşirelik mesleğinin önemini vurguladı ve mezunların çalışma alanlarına yönelik bilgiler paylaştı.

Etkinlik; akademisyenler, mezun öğrenciler ve hemşirelik bölümü öğrencilerince yoğun ilgiye karşılandı. Etkinliğe katılanlar arasında halihazırda farklı üniversitelerde akademisyen olarak, hastanelerde yönetici pozisyonunda, hemşire olarak ya da özel sağlık çalışmaları ve hemşire koçluğu gibi alanlarda görev yapan mezunların bulunması; Sağlık Bilimleri Fakültesi Hemşirelik Bölümü öğrencileri için çalışma alanlarını öğrenmeleri ve deneyim paylaşımı açısından verim sağladı.

Etkinliğe katılan mezunlar, mezun olacak öğrencilere kariyer planlamaları konusunda önerilerde bulundu ve öğrencilerin sorularını cevaplayarak etkinliği tamamladılar. Mezunlarımızın mezun iletişim sistemini aktif kullanımına yönelik bilgiler de paylaşıldı.

 

♿ Erişilebilirlik Tercihleri Ctrl+Shift+A

🔊 Sesli Okuma (Ekran Okuyucu)
🔤 Yazı Boyutu
100%
↕ Satır Yüksekliği
100%
↔ Harf Boşluğu
100%
🔍 İçerik Ölçeklendirme
100%
Renk & Görünüm
Yazı & Hizalama
Navigasyon & Araçlar